Torsdag

Undra om några träningspass och en springtur de senaste veckorna redan kan ha gett resultat? Antingen är det en slump eller så är det därför som jag inte är riktigt lika trött längre. Jag är fortfarande trött och jag somnar fortfarande tidigt och jag hatar fortfranade att gå upp på mormarna men jag är inte lika zombie-bitter-trött när jag kommer hem från jobb. Jag orkar att diska och jag orkar engagera mig åtminstonde lite mer i sms-konversationer. Idag har jag till och med lagat riktig mat. Händer inte allt för ofta. Desstom bakade jag också. Resultatet av bakningen var inte det bästa. Men fortfarande - både matlagning och bakning. Av någon anledning mår jag jävlig illa nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback