Urk

Huu, nu är nog första gången som jag verkligen vill bli klar med skolan. Det är examensarbetets fel. Så jävla invecklat och utdraget. Vet inte hur många månader jag lagt på att ens "få börja" med det, men ändå är det inte ok. Aldrig varit så nära på att börja böla inför en lärare som igår haha. Idag måste jag vinkla om ämnet/komma på ett nytt ämne och jag vet ifan riktigt var jag ska börja. Klump i magen på det. Har försökt sova så länge som möjligt för att slippa börja, men de är väll bara till att ta tag i skiten. 
 
Praktiken dock, den är allt bra den. Trevligt folk och jag får en massa saker. Och inga dåliga saker heller. Är bara till att tacka och ta emot, i tisdags kändes det som julafton. 
 
Igår var Emelie&Pära här i Tygan med mig.
Jag passade huset och Kiwi lite. Emelie&Pära passade mig. 
 
Fredag imorgon igen, det börjar bli lite skrämmande hur fort tiden går. Snart är vintern slut och jag vet inte riktigt var den tog vägen. Excisterade ens jul och nyår? Känns inte så. 
 
Planen idag är också att la en låång promenix. Längtar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback