This could be heaven or this could be hell

Gah. Just nu vill jag inte riktigt vara här. Jag vill vara där Sandra är. Där man badar. Där man solar. Där man snorklar. Där man ser havssköldpaddor. Där man blir brun. Där man dricker goda drinkar. Där de är snyggt folk. Där man kan gå barfota och där man kan slippa dryga saker och slippa tänka. Med erfarenheter sen de gånger jag var iväg vet jag dock att problem och tankar inte stannar hemma i Sverige, de följer tyvärr snällt med. Och när man kommer hem är man tillbaka i det igen. Men det kan ju alltid vara skönt att tänka att det inte är så... 
 
Bla bla bla jag kan inte sluta ha det i huvudet och jag vet inte var jag ska göra av det och jag vet definitivt inte om jag ska göra något åt det eller inte bla bla bla.
 
Och jag är definitivt inte sugen på att skriva examensarbete som jag egentligen borde syssla med just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback