Helg

Det har varit en bra helg. Ändå har jag på slutet av denna dagen velat spy lite halvt på glada människor. 

I fredags var vi några från klassen som sågs hemma hos mig och skåla för att vi lämnat in examensarbetet och sen var vi ute och svira lite. Igår låg jag i soffan och var bakis några timmar och sen tog jag mig till Tygan. En tur till Klagahamn och ostbricka. Idag var jag med mamma och kolla på någon hästtävligt, en aning tråkigt. Sen hämtade vi upp pappa och åkte på lite roligare saker. Hamn och glass! En lång och bra helg och det bästa är att jag har en veckas ledighet framför mig. Men ändå så har jag nu i några timmar velat spy på lyckliga människor av någon anledning. Inte bra och ja det är en aning hemskt. Jag väljer att skylla det på röda dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback