Crazy

Det är crazy på jobb för tillfället. Listan på vad som ska göras fylls på bra mycket snabbare än vad det går att stryka saker från den. Det är positivt att tiden går fort som fan. Samtidigt som de är negativt - man kommer aaldrig ikapp vad som ska göras. Galet glad att jag har två veckor semester till. Hoppas på en kul ny person som de ska anställa. Satt brevid en bredaxlad hårig kille på bussen imorse som tog upp mer plats än sitt eget säte, hyfsat jävla irriterade då hans armhår kittlade på min arm och jag försökte trycka mig så mycket som möjligt mot fönstret utan att det skulle märkas. Inte det minsta sugen på att gnugga hud med en främling halv åtta på morgonen. Det suger att behöva plugga när man kommer hem efter en hel dags jobb. Imorgon inlämning av opositionsrapport. Nästa vecka är alla på semester utom jag, hoppas på att det inte kommer gå åt helvete haha. Är galet svårt att släppa jobbsaker när arbetsdagen är över. Hatar att vakna till och komma på något jag glömt att göra. Det blev verkligen sommar nu. Inte alls lust att plugga nu. Längtar tills jag har kommit in i alla arbetsuppgifter. Livet går ännu snabbare med detta jobbet än innan. Skönt att det blir fredag snabbt! Nu går det inte att undvika plugget längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback