Play

Det kändes innan lite som att livet stod på pause. Just för tllfället känns det som att någon har tryckt på play igen. Praktiken har satt fart och även om jag hatar de tidiga mornarna och även om jag känner lite mer söndagsångest än vad jag gjort de senaste månaderna så tycker jag att det är gött att komma igång med något, att ha något som är fast några dagar i veckan och att känna att man lär sig något. Sen att tiden de dagarna som gått hittills på praktiken har gått jävligt snabbt och att folket där är himla trevliga är ju ett himla pluss dessutom. 
 
Tiden tickar på ja.. på gott och ont. På gott för att saker gör mindre ont för det mesta. På ont för att det bara är konstigt på något sätt. Nu har det gått månader, och den insikten känns jävligt märklig och sorglig. Det känns väldigt längesen. Samtidigt som vissa saker känns som att det var igår. Men oavsett så känns det verkligen som att de väntar något bra, vad vet jag inte och när vet jag inte. Och den där lilla frihetskänslan och känslan av att verkligen vad som är möjligt känns ganska spännande vissa stunder på någon vänster. 
 
Det har varit trevliga dagar den senaste tiden. Tagit igen en massa prat med Mackan en kväll, ätit middag hos Emelie&Johan, Varit på en trevlig fest, haft lite kvällsfika med Emelie&Lii och varit i Tygan och umgåtts så mycket som möjligt med Sandra. Galet att hon åker i övermorgon, kommer bli tooomt. Men sen är de vår och då är hon hemma igen. Längtar redan haha ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback