Onsdag

Värsta långa dagarna. Det ska bli förbaskat skönt att sova idag. Igår hade vi redovisningar i ena kursen från 13-17, efter det direkt till Lund för att träffa gruppen i den andra kursen för att sätta ihop en annan redovisning, 22.00 damp jag in i lägenheten, dusch, öva på redovisningen, sova, upp klockan sex idag, redovisningar från 8-12, sitta någon timme och skriva klart ett arbete, hem en sväng och få ut lite känslor och lämna dator, möta Johanna på Emporia, fika, lägga en massa pengar på en ny telefon för att min andra blev stulen i helgen, cykla och möta Emelie, cykla till Möllan, möta upp Pära, Käka middag på Karib Kreol, cykla hem till mig och dricka te och nu snart nannedags. En herrans massa, vilket just för tillfället kommit ganska lämpligt, man tänker en aning mindre då.
 
Mobilen blev ju stulen i helgen och sen dess har jag haft nada telefon. Extremt jävla drygt i vissa situationer, men  ganska gött ändå i andra situationer. På något sätt är det ganska skönt att inte vara nåbar hela tiden, samtidigt som jag inte riktigt gillar tanken på att jag inte kan ringa till någon om det händer något. En annan sak som är skönt är att man inte blir så jävla medveten om vad folk sysslar med hela tiden. Jag har inte kunnat kolla instagram och jag har knappt läst några bloggar. Kring nyår blev jag så jävla less på bloggar och frågade mig själv vad i helsike man vinner på att sitta och läsa om andras liv, speciellt om man inte ens känner dem, kom inte fram till något bra förutom att det är ett ganska effektivt tidsfördriv. 
 
Annars?
- Saker är fan inte enkla alltså
- Vissa tankar eller bilder i huvudet får det att slå till i magen och mitt hjärta halvt att frysa till is 
- På måndag startar praktiken, ganska nervöst
- Den sämsta och tråkigaste jävla kursen är nu äntligen slut
- Har dryga uppgifter att kompletera
- Tvivlar på att jag kommer hinna få en projektplan godkänd och därmed kommer jag kanske inte få skriva mitt examensarbete när jag egentligen tänkt vilket suger.
- Fin och mysig kväll ikväll med två fina filurer
 
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback