Kalas

 
Igår hade vi lite kalas ja. Trevligt värre, god mat och drinkar följt av dans på Kb :)
Idag är jag inte bakis alls, förstår inte, men det är bara till att tacka och ta emot. Dock kände jag imorse att jag bara skulle vilja sova förbi en massa dagar och bara slippa tänka och känna. Dels har jag söndagsångest, dels är jag nervös inför praktiken som startar imorgon, dels får jag panik på att jag inte får till ett förslag som bli godkänt till examensarbetet. Mååste lyckas fixa ihop något som jag kan skicka in imorgon för att ha en liten chans att få skriva när jag vill. Sen skulle jag bara vilja radera vissa saker, men de funkar väll inte riktigt så..
Det enda jag ser fram emot idag är att äta min pizza som ligger i frysen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback