Inget vettigt alls

Idag skulle jag gjort en massa skolsaker, speciellt inför mitt jävla examensarbete. Men icke. Är så jävla trött på skiten innan jag ens har börjat med den. Två veckor kvar idag tills Sandra åker, kommer bli så ofantligt tomt i tre månader, samtidigt som jag tycker de är ofantligt kul att hon faktiskt kommer iväg och gör det. Åt världens tråkigaste middag idag, tonfisk&majs. Min kyl och frys är världens tråkigaste. Noll motivation till att ordna mat. Dags att ta tag i en sån där "matkasse" snart. Hade pissmotvind idag när jag cyklade, i snöblask dessutom. Känns bra att prata och få saker lite mer eller mindre bekräftade. Idag kom mitt nya simkort så nu är jag med telefon igen. Nu har jag dock vant mig lite vid att inte ha den så jag lämna till och med den hemma när jag gick ut innan, undra hur länge det ska hålla i sig haha. Min senaste säkerhetskopiering var i mars förra året, så helt plötsligt kastades man ett år tillbaka i tiden. Försöker luska ut lite saker i mitt liv, sjukt när man går tillbaka en massa år i bloggen och inser att man tänker/känner i princip samma sak fortfarande med vissa saker. Ändring på det! Konstigt också att något man tidigare mått så dåligt över inte alls känns längre, hur man lixom förändras fast att man inte förändras. Klurit. Tränande idag, det är en sån sak som egentligen känns bättre ju argare eller ledsnare man är. När det på något sätt får lov att göra ont i en, när man pressar sig själv så mycket för att det är en ondhet i kroppen som får lov att kännas och som inte är dålig. På lördag ska vi ha lite kalas för Knodisen och dricka massa drinkar. Känner mig just nu sjukt upplagd för att bli full. Nu förflyttning till sängen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback