Vänskapskärlek

Hade typ en av världens finaste kvällar igår. Egentligen var den inget spec. Cyklade förkyld hem till Emelie i mjukiskläder och regnkläder. Spontanåt lite middag. Drack rött vin som jag egentligen inte tycker om. Drack te. Tittade på film. Och pratade pratade pratade. Kvällen var inget speciellt men ändå kändes den himla speciell. Sov på deras soffa och imorse cykla jag hem. När jag kom hem hittade och tittade jag av någon anledning i ett litet fotoalbum som jag fick för några år sen av Emelie. Åh det är så fint! Och åh vad jag bölade när jag tittade i det igen och herregud vad mitt förkylningssnor rann. Åh vänskapskärlek när den är som bäst ♥ och jag är så tacksam för den.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback