Align my heart, my body, my mind


 
Fan vad jag älskar att ha praktik tre dagar och sen vara ledig resten av veckan. Även om det inte är så det är tänkt att vara hela terminen så är det väll bara till att njuta så länge det varar, förmodligen bara en vecka till...  Dock blir det efter intensiva dagar nästan som ett tvång att man måste hitta annat att göra de lediga dagarna, de tar ett tag innan man kommer in i ett lugnt lunk. Ingen balans där heller med andra ord..
Det har varit en trevlig helg. Startade med en fredagsdejt med Johanna, följt av att köpa nya träningskläder följt av att käka pizza med Carro och Lii och prata en massa massa. Lördagen lyckades jag komma upp och träna. Det är så jävla gött när man väl är där, tiden precis innan när man ska orka ta sig dit är inte lika go... tanken var sen att jag skulle fixa med min projektplan, men jag gav upp efter inte allt för lång tid och spenderade typ hela dagen i soffan framför serier. Kvällen blev Melodifestivalen med Mackan, för starka drinkar och en tur till Möllan. Idag är det väll dags att ta tag i den jävla projektplanen igen...sen Tygan och middag. Sen var det ny vecka igen. Galet.
 
Saker är konstiga. Idag ångrar jag att jag inte gjorde det igår. Men hade jag gjort det hade jag kanske ångrat det. Antingen hade saker blivit mindre komplicerade eller så hade de blivit på tok mer komplicerade. Gud ja, man undrar vad det ska bli av allt. En går och tänker på en sak, medan den andra går och tänker på samma sak fast med någon annan. Jävla meck när man tänker på det haha. Därför ska man inte tänka på det..enklare sagt än gjort. Skit samma, det blir som de blir och förhoppningsvis blir det något bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback