14.12.17

Undra om detta kommer bli publicerat. Ett antal gånger har jag skrivit och sen bara suttit och tryckt på delete och sett hur all text försvinner igen. Vet inte varför, men det känns ganska meningslöst på någon vänster att skriva här. Dessutom får jag ju det ur mig även om jag inte trycker på publicera. Och vad tjänar jag på att någon läser det? Absolut ingenting! 

Möte halva dagen på jobb vilket innebär att jag är back och att mitt skrivbord är kaos. Är hemma och vänder en sväng innan julbord med jobb. Försöker att inte säcka ihop och somna i soffan nu. Har behövt köpa tandkräm i flera dagar men inte fått tummen ur röven, igår fick jag tummen ur röven och gick in på apoteket - kom hem utan tandkräm och med ett 5-pack tandborstar istället som jag inte alls behöver. Yeyy. Är ett under om det går att trycka ur mer tandkräm ikväll från min tandkrämstub. Det är en trevlig tillvaro just nu - jag är nöjd - förutom om mornarna när klockan ringer - hatar det. En vecka kvar till julafton. Två veckor kvar till sista dagen på detta året. Äh detta känns för tillfället helt jävla meningslöst haha. Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback