lika dant men ändå inte

 
Det känns som att det enda jag skriver om nu är att är att tiden går snabbt. Men den gör ju det. Ofantligt snabbt. Finns noll att skriva om haha. Allt är lika dant men ändå inte lika dant. Jobb måndag till fredag och förutom det hänger jag med familjen, vänner eller mig själv. Jag försöker komma igång att träna igen men det går verkligen inget vidare. Svårt att ta sig att orka träna när man är hemma typ sex varje dag. Nytt försök nästa vecka. Nästa vecka går startskottet för åtminstonde lite rutin på jobb, en ny har börjat och arbetet ska nu delas upp lite istället för att jag ska sitta och försöka hålla iordning och isär allt. Blir nog bra. Annars då? Jo jag är ganska nöjd faktiskt. Finns inte allt för mycket att klaga på faktiskt. Skönt! Dessutom är examensarbetet nu redovisat, nu väntar jag bara på besked på hur mycket jag ska behöva kompletera för att bli godkänd haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback