Onsdag


 
Var inte alls trevligt att gå upp imorse. Andra och förmodligen sista intervjun till examensarbetet är nu avklarad. Min tanke var att ta mig till bibblan efter intervjun och sitta där hela dagen och skriva eftersom att man får en aning mer gjort där. Men icke, jag hamnade hemma istället av någon anledning. Som tur är dammsög jag faktiskt i förrgår och här finns ingen disk så det kan jag iaf inte få för mig att göra istället för att plugga. Största faran är att jag hamnar i soffan eller sängen istället för att sitta vid köksbordet då kommer det gå illa. Lär väll visa sig senare idag hur jävla smart eller osmart det var att plugga hemma. Helt galet att jag snart har pluggat färdigt, känns som jag pluggat i flera evigheter samtigt som de känns som att det har gått fort. Blir intressant att se om man kommer plugga någon mer gång i sitt liv och i så fall till vad. Imorgon är de en liten mässa i vårens tecken på praktiken/jobb, kan ju hoppas på att man vaknar på sin någorlunda sociala sida imorgon haha. Näe om man skulle ta och skriva en herrans massa nu. Belöningen blir en kvällsdejt med Ems sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback