Onsdag

Tiden brukar gå galet snabbt, men jag tror att den snart kommer att springa på ännu snabbare snart. För nu börjar några sånna veckor då det känns som det ska hinnas en himla massa. Roliga saker. Förutom skriveri i helgen så bjuds det också på roligheter, sen är det Paris, sen är det påsk, sen är det kalas, sen är det kalas och sen är det kalas igen. Och mellan de sakerna så händer det också saker. Och därimellan kommer Saaaandraaaa hem också! Kan ju hoppas att det hinner skina några solstrålar på mig innan hon kommer hem....hej brunis! Kan inte fatta att det har gått tre månader när hon kommer hem. 
 
Tiden gick snabbt som fan som vanligt idag på praktiken. Är sån enorm skillnad från på förra jobbet de perioderma jag jobbade heltid, när jag kom dit började jag med att titta på klockan och räkna ner till första fikan, många dagar kröp de i mig av tråkhet, kollade 100 gånger på klockan och jag gick och satte mig ett antal gånger på toaletten bara för att. Här där jag är nu springer tiden för det mesta iväg och på förmiddagen brukar jag rycka till och inse att det snart är lunch och på eftermiddagen brukar jag rycka till och inse att det bara är två timmar kvar tills jag ska gå hem. I och för sig har jag bara praktik nu och är inte där varje dag, kanske känns skillnad när jag börjar jobba på riktigt sen och är där varje dag. Eller så kommer tiden springa iväg ännu mer då, för då lär jag ha ännuu mer att göra...
 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback