Sommaren 2013

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Förhoppningsvis är det några grejer, nu står det still förutom att jag ätit helgrillad gris för första gången och att jag varit på Skiathos Vilka länder besökte du? Grekland Vilket datum från sommaren 2013 kommer du alltid att minnas? Just nu är det enda datumet jag kan komma ihåg när vi kom hem från Skiathos, 6 Juli. Men tvivlar på att jag kommer att komma ihåg det alltid. Största misstaget? Vad skulle det vara? Finns nog som tur är inget Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, bara bränt mig på en varmluftspistol och fått en vattenblåsa från helvete runt min lilltå haha Bästa köpet? Resan till Skiathos Vad spenderade du mest pengar på? Resor och mat Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2013? Inga, närmst ligger väll Wake me up med Avicii om jag måste välja Gjorde något dig extra glad? Att jag var ledig tre veckor Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommar? Gladare eftersom att jag inte hade samma krypande ångest över att jobba och för att jag förra sommaren varken fick sola eller dricka alkohol Vad önskar du att du gjort mer? Fler grillkvällar på stranden och mer häng på Möllan Vad önskar du att du gjort mindre? Om jag tänker bort ekonomi så hade jag ju velat jobba mindre Hur tillbringade du midsommarafton? Med vänner i en stuga på Österlen Något du önskade och fick? Åka till Grekland som jag varit sugen på överlänge, fira svensk sommrig midsommar med vänner i en stuga och gå på konserter, Håkan och Mando Diao Något du önskade dig men inte fick? Jag hade inte tackat nej till ännu sommrigare väder på min ledighet, var inte på stranden en enda gång under mina två sista veckor. Så här i efterhand gör det dock inget alls Vad fick dig att må bra? Mys, kärlek, vänner, solnedgångar, skratt, musik, tönterier, mysiga mornar, glass, åka hem till familjen&huset, hålla handen, tältning, öppen eld, gitarrspelande, spontana saker, utflykter, resa, cykla hem från jobb i härligt vädeSommarens bästa? Finns mycket bra, men helt spontant är Skiathos med Robin och heldagsutflykten med Sandra, Mamma och Mormor de bästa. Sen var kräftskivan en riktig höjdare med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback