Höst och skola

Skolan har börjat, bladen börjar ändra färg och de börjar ligga på marken istället för att sitta på träden. Känns okey med höst faktiskt, så länge vi slipper blåst och en massa regn. Är så jävla trött på blåsten i Malmö. Värst var det i våras, då blev jag arg varje gång jag cykla och det blåste satan. Mest irriterande då var att Emelie var i Umeå och berättade hur jävla lite det blåste där jämfört i Malmö. 
 
Annars känns det för tillfället jävligt gött att plugga igen. Det blev som jag ville med kurserna vilket dels resulterade i att det inte är lektioner varje dag men även att den ena kursen som jag läser nu faktiskt känns intressant och hyfsat rolig. Hur ofta händer det? Och gud vad jag ääääälskar att inte gå varje dag eller så långa dagar och kunna göra vad fan jag vill. Sen är det en annan femma att man nästan ständigt känner att man har något som man borde göra..men vad härlit det där andra är. Idag vaknade jag lite innan klockan ringde, låg och drog mig ett tag, gjorde mig i ordning, käka frukost och drack te framför tv:n, cykla till skolan för att ha föreläsning i två timmar och sen cykla jag hem igen. Sålde gamla tråkiga skolböcker dessutom för att sen åka och hämta nybeställda roligare böcker. Nu tvättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback