blabla

Det komiska med detta väder när man kan se allt från folk i shorts till folk i mössa och vinterjacka. Cyklade som en tok till jobb idag och höll på att svettas ihjäl menan jag mötte folk med halsduk upp till näsan och vantar, svettades ännu mer av att se dem. Det är alla tiders med att bara jobba en dag. Galet att det redan är onsdag imorgon. Försöker ta mig samman till att städa, tvätt överallt i sovrummet, toaletten luktar äckligt, massa disk och golvet är nog skitigare än någonsin. Skulle ringa ett samtal när jag kom hem, men jag ringde de innan jag börja cykla så slapp jag de när jag kom hem. Råkade skicka två sms till mamma som egentligen skulle till Robin, sånna stunder som man tackar någon att man inte skrev något allt för olämpligt. Ångest borde inte få finnas. Och ibland finns ångest inte alls. Jävla konstigt detdär. Vaknade inatt och trodde att väckarklockan skulle ringa när som, visade sig att det var 4 timmar kvar-lycka. Helgen bjöd på mycket trevligt: Middag med underbart och fint folk här hemma, Middag i tygan två gången och springa i Bokskogen med pappa. Nu måste jag städa, sen måste jag studa lite. Någonstans där imellan ska jag käka maaaaajs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback