Varma, snoriga men fina dagar och guld

Jag har inte pluggat på mer än en vecka, idag kom ångesten över det ikapp mig lite.
Mensdagar och förkylningsdagar samtidigt är ganska otrevlig, man vet inte vilken huvudvärk som beror på ett snorfullt huvud eller vilken huvudvärk som beror på det röda, vilket i och för sig inte spelar någon roll. Har slunkit ner ganska många värktabletter mellan varven. Fin söndag - promenix i solen hand i hand in till stan, affären vi skulle titta i var stängd (inte så oväntat när vi kom på att det var söndag), fika på uteservering, hur najs är inte det när det nästan är november? Äntligen köpa nässpray och sen promenera vi hem igen för att försöka bli hungriga igen innan det bar av till Tygan för middag med familjen, mormor och farmor. Spontan tripp lite hipp som happ till Ullared. Jag kokar sönder vissa nätter, igår gick det inte ens att sänka värmen på elementen som även dem kokade så det blev till att vakna med svetten rinnande inatt. En stycke lilla jag har tro det eller ej varit på första bortamatchen, en match som var lika med SM-guld. Hade lite halv dödsångest när vi åkte iväg eftersom att aaaalla snacka om den vääärsta stormen. Såg framför mig hur vi skulle köra rakt in i ett träd och dö, men vi klarade oss smärtfritt dit och hem igen. Börjar så smått bli sugen på att julpynta. Trodde inte att de skulle ske i år faktiskt, var så besviken förra året över mitt pynt och längtade bara tills de skulle ner typ. I år ska de bli andra bullar och granen som jag i flera år fantiserat om men som jag förra året sket i ska infinna sig i år. Julgransfoten är inhandlad! Tio dagar kvar till halloweenfest. Nu städa, sen sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback