söndag

Idag skulle jag varit bakis, men det är jag inte. Igår var min och Emelies tanke att vi skulle ut, men så blev det inte. Äckelkvinneveckan förstör mitt huvud med huvudvärk som inte går över. Det brukar komma på lördagen, så när den kom i torsdagskväll och i fredags var jag nästan lite välkomnande mot den för att jag tänkte att jag minsann inte skulle ha huvudvärk på lördagen då. Men icke, lördagdag var hyfsat smärtfri men fram emot kvällen kom den självklart. Och alkohol blir den inte direkt gladare av. Så ingen utgång inte. Men vi fick i oss ost och annat gott iaf. Vi får helt enkelt spara oss till om två veckor då det står halloweenfest på schemat. 
 
Annars då? Jo igår samtidigt som huvudvärken kom dessutom snoret också. Så här sitter jag och förbannar mig själv att jag inte har ett nässpray hemma. 
 
Idag är jag sugen på en tur till skogen eller en liten strosdag i stan med fika och titta på halloweenmojs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback