Du är fin i neon sa du och jag tror att jag log

Det är en sån vecka denna veckan. En sån vecka som jag älskar att plugga. Det innebär få lektioner och inget jätteseriöst att plugga. Veckan bjuder på åtta schemalagda timmar, av dem går jag på sex timmar. Och jag pluggar nästan inget alls. Det innebär att jag får tid till en massa annat skoj.

Middag och fika hemma hos mormor, följt av mormorshopping på Emporia. Mysig filmkväll med jävligt mycket mindre mysig film. Lyssna en herrans massa på Maggio. Varma mackor. Morgonpromenix i solen. Lunch hemma hos farmor och montering av soffa i Tygan. Imorgon bryter jag chillandet lite med att jobba, dock bara i sex och en halv timme så det kan nog allt gå fint det. Sen tänker jag hålla fredag och mysa rundor och på lördag är planen att klackarna ska slås i taket, eller något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback