Virvlar

Vad händer, de senaste kvällarna har jag varit typ klarvaken. Annars brukar jag oftast somna fort som fasiken. Men inte nu verkar det som. Mitt huvud är för tillfället så sjukt speedat att jag inte riktigt vet hur jag ska varva ner det. För tillfället är det dock ganska bra tankar som rör sig där inne. Inte tankarna som virvlar som jag blir yr och mår dåligt av. 

Konstigt det där. Det enda jag vet är att jag idag hittade andra som satte ord på vad jag menar men som jag inte riktigt kan förklara. Imorgon väntar en ny utmaning, nervöst värre men på någon jävligt konstig vänster börjar jag så smått se fram emot de. 

Dagen liksom de senaste dagarna har varit ofantligt lång. Förstår det inte. En del av plugget som skulle göras blev gjort, nu är det bara till att hoppas att det är ett examensförslag som blir någorlunda godkänt. Pappa tyckte inte att jag kunde plugga en hel dag så han drog med mig och Sandra till Emporia på en fika, mysigt mysigt! Efter lite mer plugg blev det sen en kvällsfika med Therese på ett svettigt Pronto. Galet vad varmt där är alltid. 

Nu när lite har kommit ut verkar huvudet ha speedat ner sig lite. Nytt sovförsök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback