Torsdag

Grått värre, min plan var att börja träna denna veckan. Det gick sådär. Nästa vecka..! Vi har så galet tråkiga uppgifter i skolan i den ena kursen, är nog den tråkigaste kursen under hela utbildningen. Igår skulle vi fixa grejer inför partajet imorgon, gick bra förutom att affärerna stängde tidigare än vad vi trodde, att Robins framdäck på bilen helt plötsligt började läcka massa luft så att vi fick åka och byta bil och att vi glömde köpa en del. Igår trampade jag i en hundskit precis innan jag skulle gå på tåget, lagom kul. Kan inte förså att detta är min sista riktiga skoltermin och att det sen bara är en termin med praktik och uppsats kvar. Undra vad fasiken jag gör om ett år. Svårt att plugga när det är roligare att fixa och baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback