Tisdag

Känns som att jag framöver lite halvt kommer ångra mina uttalande om att "det regnar nästan aldrig längre"..för regnar gör det visst!
 
...och längre sover jag om mornarna. Har konstaterat hundra gånger om att mitt sovrum verkligen borde ligga på andra hållet i lägenheten. Är det inte ungjävlarna på dagiset utanför som låter, så är det fiskmåsarna som skriker på den sida om sommaren. Och är ungjävlarna för en gångsskull tysta på morgonen och det inte är sommar och inga fiskmåasar så är det några maskiner av något slag som väsnas som bare den. Eller att de tömmer sorteringen av glas. Nä, sovrummet och vardagsrummet borde verkligen byta plats på någon vänster. 
 
Förra veckan var min plan att börja träna. Det gick sådär...det gick skit. Denna veckan är det andra bullar. Två dagar av veckan har gått och två gånger har jag tränat! Yey! Om det har att göra med att jag använde mig av lite psykologiska grejer som jag lärt mig på "Psykologisk marknadsföring", att jag har mindre planer denna veckan än förra eller om de var för att Sandra med tränade de två gångerna de vet jag inte. Jag vill ju gärna tro det första för att det låter bra och för att de då känns som att jag lärt mig något på kursen.. och om man tänker på att jag sen i september mer eller mindre seriöst tänkt tanken att nu får de fan vara dags igen så har det faktiskt inte skett fören denna veckan... 
 
Nu är det bara till att invänta träningsvärken...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback