Onsdag

Förstår inte riktigt hur tiden den sista veckan kan ha gått så långsamt. Dagarna känns skitlånga och saker som jag gjorde förra veckan känns så galet långt bort. Sov dåligt som ett as i natt och när klockan ringde för att gå upp och skriva tenta funderade jag halvt seriöst på att skita i den och satsa på omtentan. Men icke, upp kom jag till slut och tentan skrevs. Nu är det bara till att hålla tummarna, gick de så gick de, gick de inte så får jag väll göra om skiten. 
 
Annars resten av förmiddagen och fram till kvällen har jag och Sandra lekt med mormor en herrans massa timmar. Mysigt värre och hon är ju så söt! Så nu har hon börjat få lite julfint, vi blev dundermätta som vanligt och lite julklappar blev inhandlade. 
 
Just nu är jag galet hungrig men orkar verkligen inte gå upp och äta. Just nu är jag taggad på den där tatueringen. Just nu är jag verkligen inte avis på Kiwi som nyss blev utkastad i natten. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback