Inte alls lika mysigt

Plötsligt känns det inte alls lika mysigt med höst. Känns som jag fick höstångest över en dag. Jävla mörker, så fort det blir mörkt känner jag ingen motivation till att göra ett skit. De senaste dagarna har jag typ legat i soffan från att det har blivit mörkt till att jag ska gå och lägga mig känns det som. Jag vill göra saker och finns det någon att göra det med gör jag det gärna, men om jag är själv hemma blir jag lixom fast där i soffan bland kuddar och filtar. Med tanke på att det blir mörkt klockan fem nu blir det ganska många timmar med att inte göra något meningsfullt alls. Blörk
 
I fredags blev det i alla fall bio, Captain Phillips och en herrans massa popcorn. Igår blev det en tur i stan med Emelie, kik på kyrkogården med Robin och skräckfilmstittande. Idag söndag, kändes som jag typ sprang in i en vägg när jag vaknade och blev butter direkt. Känns som en riktig skitdag. 
 
Får se hur skit den blir eller om den vänds. Är nog verkligen dags att börja träna snart, tror mitt lilla psyke behöver det i vinter. För att inte tala om hur min trötthet nog skulle behöva det. 
 
Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback