Äckelplugg

Jääääävla plugg. Nu börjar jag bli trött på skiten faktiskt. Kanske har jag tur att verkligen känna mig klar med skolan tills sommaren. Egentligen har jag ingen rätt till att bli trött på skiten än för jag har knappt börjat att ta tag i de. Tenta imorgon, den kan gå hur som känner jag. Sen är det dags att ta tag i arbeten hit och arbeten dit och en jädra projektplan inför examensarbetet. Suuug! 
 
Två hela pluggdagar blev helt plötsligt några timmars plugg bara. 
Träning, middag på IKEA, fika med Johanna och dejt med Emelie är saker som är en aning mycket roligare än att plugga.
 
Annars är allt huller om buller och hit och dit, det hjälper inte koncentrationen det minsta faktiskt. Men mitt i allt så känns det på någon vänster som att det är på väg mot rätt håll av någon anledning. Någonstans så kommer det förhoppningsvis att leda till något bra. Och på något sätt kommer det förhoppningsvis leda till att saker hamnar på rätt plats där inne i huvudet så det slipper att slita fram och tillbaka och virvla rundor. 
 
Livet kan vara bra men vissa saker önskar jag att man kunde slippa hundra gånger om. Det finns så mycket drygt skit
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback