Tur det regnar idag

 
 
Idag regnar det. Det är en jävla tur tror jag. Min tanke är att sitta och skriva uppsats hela dagen. Men ja, ni märker de går ju sådär eftersom jag hamnar där jag alltid hamnar när jag ska plugga. Jag borde spärra mobilen och jag borde spärra alla sidor på datorn som inte har med plugg att göra. Istället för att skriva sitter jag mest och tänker på midsommar och Grekland och på vad jag ska äta till middag idag. De senaste dagarna har jag inte orkat handla och därmed inte ätit något gott alls. Men igår var det dags och Robin och agerade chafför. Dock blev det en dyr mattur och Robin ångrade nog att han var snäll för vi fick böter på biljäveln. Dyr dag igår, frissör, matinköp, bilböter och fika i västra hamnen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback