Njuta alla mornar som inte är tidiga

Herregud vad jag hatar tidiga mornar när man måste gå upp. Fasar inför sommarens jobb varje dag, måste nog försöka programmera om min hjärna till att inte hata det så mycket annars kommer det att bli olidligt. Ska njuta nu extra mycket av mina skol och jobbfria dagar innan de sätter igång. Känns sjukt härligt att vi inte har några lektioner kvar utan "bara" en uppsats som ska skrivas.

Skönt idag är att de än sålänge inte har ringt på så mycket, att vi ska ha möte och att det efter jobb blir middag hemma hos farmor. Mindre skönt är att här är skitkallt och att det är tidig jobbmorgon imorgon igen...

I måndags var det genrep för ESC semifinal 1. Starten med Loreen och barnen tyckte jag helt klart var det bästa, så fint! På vägen in stod vi i den längsta kön jag någonsin stått i, var så sjukligt lång!

Nu knäckebrödsfika och te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback