May. 20, 2013

Det känns som en liten extra lång helg, en riktig sommar helg. I fredags tog jag och Robin oss en tur in till stan för att kolla läget, käka middag på Vapiano och käka glass i parken. I lördags drogs bikinin och shortsen på för första gången på riktigt detta året och jag och Pära intog varsin filt i Pildammarna och solade med en massa andra bleka människor. Kvällen bjöd på att se finalen inne på Gustav bland en massa folk följt av en tur till Lilla torg. Söndagmorgon hade dock ingen sommarkänsla men gud vad skönt det var att vakna till regn och mörker, vid ett tog vi oss upp ur sängen och jag bytade säng till Sandras säng hemma i Tygan där avsnitt efter avsnitt av Dexter sågs. Imorse hoppade jag på tåget och tog mig till Sara, himla mysig dag! Hade laddat hela dagen för att springa ikväll när jag kom hem men mitt kära huvud strejkade så fick bli ett hederligt soffläge istället. Planen att springa har flyttats fram till imorgonbitti, så här ligger jag och försöker bli trött för att det ska ha en större chans att faktiskt inträffa..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback