Maj

Igår var den tråkigaste valborgen på år och dar. Jag kände mig som en gamal kärring, det förde dock med sig att lägenheten blev städad och fräsch som aldrig förr. Till och med städade jag och gjorde om i min bokhylla och sorterade allt efter färg...sen spenderade jag några timmar i soffan och kollade på dexter. Robin anslöt till mig sen och var ungefär lika bitter som jag. Middagen intogs på Mc Donalds, vilket jag i och för sig var fullkomligt nöjd med och sen gick vi på bio. Filmen vi såg tyckte jag sög, sov till och med lite på slutet. Inte lätt när man gillar helt olika typer av filmer. Jag tycker att Robins filmsmak sugen och han tycker att min filmsmak suger. Sist vi skulle på bio gick vi inte ens för att vi blev sura för att vi inte kom fram till något, igår var vi desperata att hitta på något så det fick bli lottningen som avgjorde film haha. Valborg igår innehöll alltså inte en endaste droppe alkohol. Världens sugigaste valborg. Tillslut låssades vi att det inte var valborg längre. 
 
Imorse vaknade jag med ångest, hatar att göra det. Ångest borde inte få finnas, men som tur var försvann den efter att jag kletat smör på Robins armar och han hämnats med att hålla fast mig och kleta yougurt i huvudet på mig. Sen blev dagen bra och vi intog Västra Hamnen och satt där i några timmar i solen och hade det sjukt göt, detta följdes av att åka till Tygan och fira kära fadern som fyllt år idag. Blev en fin fin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback