Låång daag

Herrejävlar vilken lång dag, känns som det var evigheter sen jag gick upp. Har hunnit med allt möjligt känns det som. Igårkväll fick jag för mig att jag skulle upp och träna imorse. Sagt och gjort halv åtta kämpade jag mig upp och käka frukost och sorterade tvätt. Klockan nio infann jag mig på friskis för ett 75 minuter långt "skivstång-intervall pass". Fyy faaan. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. Så trött så att jag för tillfället inte ens lockas av att gå dit där igen. När träningen var klar var det bara till att cykla hem och börja tvätta. Inte den roligaste sysslan att springa upp och ner en miljon gånger fyra våningar när benen är som skakiga spagettistrå. På någon vänster blev jag iaf klar och började skriva på uppsatsen. Lyckades i någon timme sen kändes det roligare att gå till folkets park och käka glass. Efter det kändes det roligare att gå och hämta paket på posten. Efter det var det roligare att äta middag och efter det var det roligare att sitta och lyssna på lite ny musik. Men sen, sen hände de något och jag skrev klart uppsatsen och timmarna flög iväg. Nu är de bara lite småpill kvar imorgon och sen inlämning. Det var den terminen det. Hej sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback