Kalassöndag

I fredags kändes det som att det skulle bli en kass helg och jag fick halvt panik för att jag inte visste vad jag skulle hitta på över huvudtaget. Men icke, den kassa helgen blev en riktigt bra helg!

Massa godiskräng och filmmys med Sandra, frukost på uterummet, solning i trädgården, lång runda, kväll hemma hos Emelie och lyssna på grabbarna när de spelade,en tur på Fagans och en heldag med Emelie då jag fick min kalas-dag. Kalas-dagen innebar en riktigt mysig tur på Katrinetorp med fika i solen som tittade fram, bastande och badande på kallbadhuset, middag, våfflor och finfina presenter ❤

Nu är det endast fyra dagar kvar till midsommarhelgen och tolv dagar kvar till Grekland. Skööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback