FREDAG

Fredag. Gud äntligen fredag, låt denna dagen gå jävligt fort. Startade dagen med att cykla en mil från Tygan. Cykelturen startade i strålande solsken för att fem minuter senare gå över till otrevlig dimma som gjorde att allt blev klibbigt och lite mindre trevligt. Dock fixade jag en ny sadel och en cykelkorg igår så var mycket trevligare att cykla än tidigare då jag satt på en sadel med hundra påsar på för att gummit läckte ut ur sadeln och kände bak på pakethållaren hela tiden för att känna om min väska fortfarande var med mig.

 

- En massa timmar kvar till det är helg
- Om lite mer än två veckor kanske det inleds ett jädra distansförhållande
- Det går snart in i sista sommarmånaden
- Misstänker att jag halvt är allergisk mot alkohol
- Får inte tummen ur röven till att köpa biljett till Håkan

 

+ Det är fredag idag
+ En helg då Robin inte jobbar
+ Nästa vecka är jag ledig på fredag
+ Nästa vecka är det Håkan
+ Har två veckors semester kvar innan skolan börjar
+ Sovmorgon i två dagar framöver
+ Gott med riktig mat hemma i Tygan igår efter att käkat massa färdigrätter och yogurt hela veckan.
+ Sol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback