Minst två dagar i en

Vakna i Sandras säng, åkte hem för att lämna och hämta saker, hamnade liggandes i soffan ett tag då jag blev extremt jävla trött när jag gick upp för mina fyra våningar (sjuk skumt hur man ena dagen kan hålla på att dö när man kommit upp och andra dagen studsar upp...studsar upp gör jag aldrig men gå upp utan att vara i närheten av att dö i alla fall), cyklade hem till Linn och pluggade några timmar, gick och köpte falafel, vi pluggade vidare i några timmar, cyklade till skolan och lämnade in ett arbete som jag fått för mig att göra för hand och inte digitalt som alla andra smarta jäklar, cyklade och köpte mat (glömde såklart att köpa en blyertspenna till tentan imorgon), kom hem och käka lite snabbt, åkte iväg och tränade, pratade ett tag med pappa, duschade länge, letade genom lägenheten efter några fungerande blyertspennor och hittade som tur var några som funkar att använda, käkade middag, kollade på tv, pratade med mamma ett tag, försökte få mig själv att läsa genom en av böckerna en sista gång, misslyckades totalt och bestämde mig för att jag går och lägger mig istället.
 
Sjuuukt lång dag - långa dagar är bara till att tacka och ta emot så länge det inte är dåliga dagar och tråkiga arbetsdagar! 
 
Förutom fem timmar med att skriva tenta imorgon så är det en trevlig vecka. Mest ser jag fram emot trerätters middag med min fruga och en eventuell utgång om vi råkar känna för det. År och dar sen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback