Tjugoförste januari

Tjugoförste januari 2007 :  Dagen innan hade jag för första gången i mitt liv suttit på raden längst fram i en biosalong och varit på bio med Anton och kollat på "The Holliday". Hade haft min blogg i tio dagar. Det var riktig vinter. Jag höll tummarna för vår "studentlokal" och längtade efter studenten. Jag hatade mitt och Carros UF-företag
 
Tjugoförste januari 2008: Var i stan och köpte ett par shorts. Var och fikade hemma hos farmor som berättade att en i hennes trapp hade hade sexton syskon. Kvällen innan hade jag varit med Sandra och bråkat, käkat glass, sjungit med till en massa sommarlåtar och kollat på Andra Avenyn.
 
Tjugoförste januari 2009: Var på bio och såg "Benjamin Buttons otroliga liv". Tre dagar innan hade jag varit med Carro, Sara och Pära på "Ales Stenar" och haft picknick bakom en sten. Dagen efter var det lunch hemma hos Sara.
 
Tjugoförste januari 2010: Där omkring lagade jag middag med Sara och Carro. Chillade med Anton och vi var sura för att Hållö-huset inte hade några popcorn hemma. Jag oroade mig för livet och började räkna ner till Sydamerika. Jag tränade första gången på typ ett år.
 
Tjugoförste januari 2011: Där omkring var jag trött på vintern och längtade efter sommarkläder. Pära var hemma en sväng från Norge. Jag var trött på mig själv. Hade en tanke om att världen skulle vara en bättre plats om "alla var med alla", ingen är singel och ingen är tillsammans. Tyckte att det skulle lösa en massa problem. Jag körde bil för första gången till Robin och körde vilse för att det var sån jävla dimma haha. Jag var i Trelleborg med Johanna och Linn.
 
Tjugoförste januari 2012: Gjorde mig redo för att flytta till min lägenhet. Packade ihop i flyttlådor. Sov min "sista" natt hemma. Skulle snart åka till Umeå och hälsa på Emelie och Johan. Var en massa försäljningtyper som ringde på min mobil hela tiden.
 
Tjugoförste januari 2013: Vaknar i Sandras säng. Har fått mail av Sandra om att de har de bra och att de är på en liten ö som är jättefin. Ska på "upprop" till en ny kurs. Ska ut och gå med pappa och sen käka middag hos farmor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback