Målargrejer

 
Fick målargrejer av Robin i julklapp. För några nätter sen fick jag för mig att man ju faktiskt kunde ta och bli konstnär. Det hade varit så sjukt jävla najs!! Idag skulle jag sätta igång med mina konstnärstalanger. Enklare sagt än gjort, det blev inte alls lika bra som jag tänkte mig haha, ser ut som att ett barn har målat och testat färger typ.
 
Tre och en halvtimme passerade dock obemärkt förbi och jag befann mig lite halvt i trans i målandet och musiken. Sjukt skönt och efteråt kom jag på att jag inte tänkt på typ något alls under dessa timmar, lovely! Ja det får allt bli mer målande, kanske ska lägga konstnärstankarna på hyllan ett tag dock haha. Frågan är bara vad man ska göra med allt man målar som inte blir bra. Slänger man det eller ställer man det på vinden haha? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback