Head up, love

Guud, jag tror att mina ben ska gå av, speciellt när jag ska gå på toa. Träningsvärk deluxe! Fick ett ryck och var ute och sprang i förrgår, fråga mig inte var rycket kom i från. Gick över förväntan! Dock visade telefonen på fjorton kilometer vilket är helt fel. Finns inte en chans haha. Ska försöka träna bort träningsvärken senare..fasar just nu för det.
 
Sandra är hemma igen. Lovely. I alla fall för mig, hon är inte överlycklig över det! Usch kommer så väl ihåg den ångesten när man varit iväg ett tag och sen kommer hem. Det enda som inte är bra nu när hon är hemma är att jag känner mig som ett fult spöke brevid henne, bruna jäkel. Igår jobbade jag en massa, jobbade för en gångs skulle över två timmar. Och sen bar det av hem för chips-dippa-kväll med den brune! 
 
Idag är en såndär ledig och skön dag, känns längesen jag hade en helt ledig dag faktiskt även om det säkert inte var det. Dagens planer: Läsa en skolbok, dammsuga, måla lite, laga mat, träna och sen en kväll med mys.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback