.

Igår var en såndär jävligt halvdann dag. Det ringde som fan på jobb och jag som förra veckan när det var lungt och vi satt och snacka en massa och spelade quizkampen tyckte att det var ett ganska najs jobb ändå ändrade min uppfattning till raka motsatsen. Förutom det har jag haft lite såndär ångest över tvåtusentretton. Ett helt tomt år som det inte finns några som helst planer för. Det i sig har jag ingen ångest över, men "pressen" att göra något av det och att det är året som jag fyller tjugofem. Tjugofem!!! Fem år till trettio och femton år till fyrtio, helt jävla stört. Jag vill återgå till att vara nitton år. Mest för att allt i livet förväntas vara så jävla seriöst när man blir äldre, det måste hela tiden finnas någon jävla plan med vad man gör känns det som. Så länge jag inte vet vad planen är vill jag inte ha någon jävla plan utan bara vara. Det får jag med ångest över, att jag bara vill vara när jag "borde" ha en plan. Blö blö. Har gått upp för mig att jag borde hitta ett sommarjobb som är kopplat till min utbildning eftersom detta är sista sommaren innan jag är klar sen. Visst ja, det kan ju låta logiskt. Men jag orkar fan inte ta tag i det och får man ett nytt jobb innebär det säkert att man måste jobba hela sommaren. Denna sommaren har jag inte lust att jobba en massa så det går inte alls ihop. Igår när jag inte orkade tänka en massa på livet fram och tillbaka tog jag min påse ostbollar och kollade på en svensk film. Idag startar mitt lite mer träningsinnehållande liv, inget nyårslöfte men de har bara inte blivit av förens nu. Ja idag ska bli en bra dag! Ska försöka att plugga effektivt, gå ut och rensa hjärnan med en massa hög musik och sen ska vi spela badminton med Pära och Andreas, haha var år och dar sen så blir intressant att se hur det kommer gå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback