.

Jag har inte skrivit många tentor i mitt liv men av de jag har haft har den som jag har på tisdag varit den som jag har varit minst oengagerad och minst stressad över. Ganska skönt! Mindre skönt om det är en omtenta som väntar. Plus är att man får ha med sig böckerna på tentan så jag tänker att jag borde kunna ha en liten chans att klara den iaf. Dock är chansen inte stor, men blir de omtenta så känns de bättre nu än innan eftersom den tydligen är i februari och inte innan sommaren som jag trodde. 
 
Är galet avis på Sandra och Henrik som befinner sig i Thailand typ fyra veckor. Hade jag fått bestämma en massa så hade jag stannat tiden och satt mig på ett flyg dit till dem och packat ner Robin i min väska. Fy fan vad underbart och kul det hade varit. Men nu är ju inte läget riktigt så..
 
Plugga ja, jag borde, men vad gör jag? Ja inte pluggar inte. 
Nu är julen nerplockat och uppställd på vinden. Galet jävla skönt. 
 
Näe om man skulle...göra sig irodning och ta sig till modern och äta middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback