Only miss the sun when it starts to snow

En måndag som liksom förra veckans måndag har varit en lång dag. Konstig och sorgsen morgon. Samma ställe men inte samma känsla. Hoppade, studsade och svettades på ett rörigt pass på friskis. Käkade god middag hos mormor&morfar. Fick med mig en massa mat hem från mormor vilket krävde att jag rensade frysen för att få plats. Mysig snabbfika med Robin. Är impad över Robin och hans plugg. Grymt. Är det någon som förtjänar att bli pilot så är det han. Börjar bli nervös inför vår redovisning imorgon, vår grupp har inte förberett ett skit. Håller tummarna för att de andra grupperna inte heller har seriösa redovisningar. På måndag börjar jag ny kurs. På måndag kommer jag att få en ny klass. Only know you've been high when you're feeling low

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback