.

Ligger i Sandras säng i mitt gamla rum. Nu börjar jag på riktigt sakna den lilla filuren. Saknade henne ute på balkongen ute i solen idag, årets första balkonghäng. Saknar henne varje gång jag suckar och stönar över hur jävla snygg "Luke" i One tree hill är eftersom jag vet att hon hade varit nästan lika in löve i honom som jag. One tree hill ja, Emelie har fått mig att börja kolla på de, sjukt bra tidsfördriv haha. Jag har sovit sjukt kasst de senaste nätterna, fast sovit har jag egentligen gjort men sängarna jag sovit i och kuddarna som funnits i dem har varit sjukt obekväma från ingenstans. Drömt en massa dryga drömmar. Imorse innan jag vaknade drömde jag att jag skulle ha "kakfika" och att folk störde sig på min musik och mina sladdar i vardagsrummet och började möblera om en massa och Sara målade om mitt badrum med grön färg! Jag var så jävla irriterad i drömmen och jag vår så jävla irriterad när jag vakna att jag gick upp direkt haha. Igår var jag och Robin på moderna museet. En utställning om surrealism. Sjukt udda konst, men jag gilla det, i alla fall så länge jag förstod tanken bakom de. Robin var inte lika förtjust. Imorgon ny kurs och ny klass, trevligt och otrevligt. Förundras över hur lättad jag kan bli över folk som har barn med tre pappor, som skiljer sig efter sex månader som gifta, som får barn när de är fyrtiofem, som helt plötslig ändrar inriktning/jobb totalt när de är äldre och de som bara helt enkelt förvånar mig med hur de mår. Samtdigt som jag kan blir lättad av dessa människor skrämer det skiten ur mig eftersom jag inte vill ha det så. Men på något sätt är det ett skönt bevis på att allt inte behöver vara som det verkar och att folk/relationer inte alltid är så jävla perfekta som man kanske kan tro. Men framförallt att det känns så sjukt mänskligt och som ett bevis på att det inte inte går att planera sitt liv. Vem vet vad man känner/tycker/vill med sitt liv nästa år, om fem år, om femton år eller om trettio år? Nu börjar min huvudvärk ta över här. Dags att sova på obekväma kuddar. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback