En stycke tjugoåring i Thailand

Idag fyller världens bästa människa tjugo år och i Sverige befinner hon sig då inte den lilla grisen ♥ istället befinner hon sig där man kan gå barfota dygnet runt, där man blir brun och får sand mellan tårna, där man kan pussas i värmen under en massa stjärnfall och där solen lyser på en. Låter som hon befinner sig på helt rätt ställe måste jag säga. 
 
GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS
GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS.
 
 
Jag älskar dig och längtar tills du för resten av livet sitter fastetsad på min hud!
Saknar dig gör jag också för den delen. Lev livet och se till att njuta där borta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback