D B

Dagens dåliga: Gå upp ur en varm säng klockan sex på morgonen när det ligger en extremt gosig person kvar i den, det var sjukligt kallt imorse när jag gick till bussen, jag kommer ingenstans på min reflektion som är den sista skoluppgiften att göra, glömde att köpa tvål.
 
Dagens bra: Lugn dag på jobb, vi hade utbildning i en timme och slapp därför jobba lite, en jobbdag som gick hyfsat snabbt, en eftermiddag som gick sjukt snabbt, mamma råkade köra förbi mig vid busshållplatsen när jag skulle hem, följde med henne och handla och fick köpt saker jag behövde, köpte en blomma, blev körd hem, upptäckte att det var både bäddat och lite städat, åt en massa av gårdagens godisrester, snart kommer Emelie.
 
Mycket tyngre bra-sida :)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback