Långehelg

Denna helg har varit galet lång. Galet skönt! Den vanliga helgen bjöd på lite av varje och det blev en sväng ut med några från klassen, filmmys, hälsade på morfar och mys i Tygan. Där slutade den vanliga helgen och den lilla extra helgen tog fart och jag och Robin åkte till Ystad Saltsjöbad, myys♥. Dagen idag har bidragit till att denna helg känns så enormt lång, längsta dagen på evigheter. Vaknade där borta, käkade frukostbuffé, matkoma och chilla på rummet, badade, duschade, checkade ut, åkte in till Ystad och gick en sväng, käkade lite, körde till Malmö, jag tog mig några timmar och shoppade och spenderade för mycket pengar, åkte hem, åkte till Tygan, käka middag, kollade på tv, åkte hem, försökte städa lite. Känns därför som söndag idag, men icke. Ny vecka har startat och den kan nog komma att bli trevlig tror jag allt. Den kommer i alla fall avslutas fint med att kombinera Robin och hans kompisars 25:års fest med att kolla på The Killers. Man kan ju bara älska när saker krockar!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback