Måndag

Det var den helgen det. Jag vet inte vad som känns som helg och vad som känns mitt i veckan längre, tycker inte det är någon skillnad över huvudtaget riktigt. De senaste veckorna har jag haft typ en lektion i veckan och har jag rätt för mig så kommer de nog fortsätta så terminen ut. Känns allt bra gött, rutin i livet blir det dock inte så mycket av, på gott och ont. De där jävla arbetena som vi ska lämna in och examensplanen som ska in suger. Men ja, antar att det inte vore skola om man knappt gick i skolan och knappt pluggade så antar att det bara är till att gilla läget.
 
Veckan kommer förhoppningvis att bli trevlig, iaf om knopp och kropp lyckas hänga med och inse det också. Julklappsshopping, middag, bad på kallis, häng med Sandra och förhoppningsvis en inlämnad uppgift och ett halvt på vägen godkänt examensarbetsförslag. I veckan kommer ett halvt nervöst inslag också, nästan längtar och fasar för det på samma gång.
 
Nu skulle jag har börjat plugga för en halvtimme sen, så de är väll dags nu antar jag annars håller inte planen om att jag ska kunna åka till ikea och emporia senare idag.
Sämre pluggutsikt kunde man ju haft, alltid något..och julkalendern alltså, haha fy fan vad bra! Den gör en glad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback