Jullov

 
Sen klockan sju igåkvällr håller jag lite jullov. Arbetet skulle varit inlämnat igår klockan sex, men eftersom att jag i torsdagskväll begav mig ut på en kvällspromenad istället och lite annat följt av att jag och Sandra tog en tur i stan på förmiddagen igår för att kika upp lite med tatueringarna (som vi attans inte hinner få tid och göra innan hon åker, buu) och fikade så kom skiten inte in fören klockan sju. Får hoppas läraren är på bra humör och skiter i vilket...oavsett känns det som att jag kommer få kompletera möget för att bli godkänd. Har varit svårare än vanligt att fokusera på denna inlämningen, finns så mycket mer intressanta eller ointressanta saker att göra. Vet inte hur många tupplurer jag tagit.

Firade den försenade inlämningen med att cykla hem till Emelie&Johan och idag firade jag med att ligga och kolla på film i sängen tills klockan två och att käka ute med familjen och fika här hemma. Imorgon blir de till att starta dagen med ett träningspass och sen tar jag semester i Tygan några dagar. Julkänsla kan jag inte direkt påstå att jag lyckats få, men de kommer bli mysiga och trevliga dagar ändå skulle jag tippa på. Imorgon middag hemma hos mormor, måndag fira mamma som fyller år, tisdag julafton och onsdag den slappaste dagen på hela året. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback