Andra december

Den senaste tiden har som sagt gått ofantligt sakta. Förstår över huvudtaget inte hur det ens kan vara möjligt att typ en vecka känns som en månad. Jag har hur mycket tid på mig som helst att plugga, men som väntat blir det inte så jättemycket med det. Dock sover jag dessto mer, galet skönt att slippa tänka och känna. Dessutom har jag börjat tycka att det är riktigt tråkigt att äta. Magen kan kurra och illamåendet kan sätta igång men sugen på någon mat blir jag inte. Knäckebröd, keso och köttfärssås från frysen är typ det som slinker ner för det är typ nästan det enda jag har hemma. Måste nog fixa tillbaka mitt matsug snart känner jag för något borttyning är jag inte så intresserad av. Men det är ju så jävla tråkigt att laga mat!
 
Idag dock, idag gick fem timmar fort som tusan jämför med många andra dagar. Fem timmar som egentligen kanske inte ens borde existera om man tänker efter. Men idag lyckades jag på någon vänster med att skita i att tänka efter och poff så hade fem timmar gått. Fem timmar som var de gladaste&skrattigaste på länge. Man kan ju undra vad jag håller på med, det undrar jag med. Jag vet bara att jag hoppas att några knappar i huvudet trycks på plats och att jag kan göra som jag vill utan en massa skit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback