Tisdag

Fan vad jag är trött på att gå upp tidigt, denna vecka känns dessutom ännu värre än vad det brukar göra. Antingen är det för att jag vet att det snart är slut på tidiga mornar, lite som när man är riktigt kissignödig och man blir kissigare och kissigare ju närmre toan man kommer eller så är det för att jag två nätter sovit hemma med Sandra och där är mycket mörkare och tystare än vad det är i lägenheten.

 

Det känns inte som att det kommer bli någon sommarvärme mer, de känns jävligt halvdant faktiskt. Men det är väll så det är antar jag, så länge det inte ska börja regna en massa varenda jäkla dag får det väll vara bra. Annars är det en trevlig vecka, dels så klart för att det är sista jobbveckan och för att det på fredag är kräftskiva och uterumsfest på gång. Och för att det ska det hinnas med lite middag hos farmor och en liten räkkväll.

 

Lalalaalaaaa, tidsfördriiiv. Vet inte riktigt vad jag tycker om att börja plugga snart igen. Om allt hade varit som vanligt med kurserna jag ska läsa hade jag tyckt det skulle bli najs. Det där med att kunna hoppa över lite vad man vill som inte är obligatoriskt, att vara ledig lite här och var, att kunna träna lite här och var och bara allmänt göra lite mer vad man känner för. Men som de är nu ser det på schemat för den ena kursen ut som att vi ska gå nästan varenda jävla dag och gå låånga dagar. Fattar inte hur jag ska få den att gå ihop med den andra kursen. Good luck! Har börjat inse nu de sista jobbveckorna med hur jävla skönt det är att verkligen sluta när man slutar och inte hela tiden gå runt och känna att det finns något som man borde plugga.

 

 Nu knäckebröd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback