Ledighet

Galet att skolan börjar igen om typ en vecka. Galet att det snart är september och då bara en månad kvar tills det är oktober. What?! Vad hände? Nästan nyss kändes det som att vi satt för första gången på stranden och grillade och pratade om hela sommaren vi hade framför oss. Var i helsike tog alla arbetsveckor vägen? Ja jag vet inte, men jag vet att det är sjukt härligt att vara ledig nu. Var enormt skönt igår att veta att jag har en vecka kvar. I början av ledigheten undrade jag nästan vad jag skulle hitta på i två veckor, men de visade sig att det inte var några problem alls med att roa sig med saker. Plus i kanten har dessutom varit att Sandra haft många lediga dagar/korta jobbdagar så att vi har kunnat hänga en massa. Vad vore jag utan denna männsika att prata med allt om, att slåss med, att stänka vatten på, att bli irriterad på, att retas med, att skratta med och att bara kunna vara hur som med ♥? 
 
Är en riktigt trevlig vecka. Mys på Katrinetorp, sushikväll, frukostdejt, massa häng med fina vänner, bio och weekend i Stockholm. Dessutom avslutades förra veckan med finfin paddelhelg med familjen ♥!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vad vore jag utan dig!!!

2013-08-27 @ 09:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback